Tehnici şi tehnologii fundamentale de asistare pedagogică a studenţilor cu dizabilităţi în efortul lor academic
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
183 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-23 21:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.4.063.3:378.1-056.3 (1)
Социальные процессы. Социальная динамика (583)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2581)
SM ISO690:2012
RACU, Aurelia. Tehnici şi tehnologii fundamentale de asistare pedagogică a studenţilor cu dizabilităţi în efortul lor academic. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 36-42. ISBN 978-9975-46-732-2..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :"
1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022

Tehnici şi tehnologii fundamentale de asistare pedagogică a studenţilor cu dizabilităţi în efortul lor academic

CZU: 316.4.063.3:378.1-056.3

Pag. 36-42

Racu Aurelia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2023


Rezumat

În ultimii ani, în Republica Moldova, s-au produs schimbări radicale în sistemul educaţional, iar una dintre acestea vizează expres accesul tinerilor cu dizabilităţi la studiile universitare. Acest fapt a modificat substanţial optica autorităţilor, specialiştilor din sfera educaţională, societăţii, în general, asupra dizabilităţii şi, implicit, asupra purtătorilor acesteia.

In recent years, in the Republic of Moldova, radical changes have occurred in the educational system, one of which is expressly aimed at access to university studies for young people with disabilities. This has substantially changed the way the authorities, educational specialists and society in general view disability and, by extension, its carriers.

Cuvinte-cheie
Asistenţa pedagogică, studenţi, dizabilitate, cadre didactice,

educational assistance, students, disability, teachers