Formarea competenţelor profesionale a studenţilor instituţiilor de educaţie fizică în cadrul disciplinei «Managementul comunicării» prin aplicarea modelului holistic de învăţare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
220 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-26 21:38
SM ISO690:2012
GÎDEI, Mariana. Formarea competenţelor profesionale a studenţilor instituţiilor de educaţie fizică în cadrul disciplinei «Managementul comunicării» prin aplicarea modelului holistic de învăţare. In: Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice, Ed. Ediția 4, 7 decembrie 2018, Chişinău. Chişinău: "VALINEX" SRL, 2018, Ediția 4, pp. 24-28. ISBN 978-9975-131-67-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice
Ediția 4, 2018
Conferința "Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice"
Ediția 4, Chişinău, Moldova, 7 decembrie 2018

Formarea competenţelor profesionale a studenţilor instituţiilor de educaţie fizică în cadrul disciplinei «Managementul comunicării» prin aplicarea modelului holistic de învăţare


Pag. 24-28

Gîdei Mariana
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 6 aprilie 2023


Rezumat

Currently educational process is in a strong evolution stage of material and informational resources and there is the danger – from our point of view – to neglect human resource. Hence the need to firstly revalorize the teachers and student’s human pedagogical resource. The problem of training physical culture specialists towards acquiring adequate communication skills to exercise their profession in the best possible conditions, as evidenced by the results of the specialized literature study has concerned many scholars. In this context, the professional training of students for the purpose of forming knowledge, skills and competences specific to managerial communication, is reflected in the basic study subjects, materialized in courses, course notes, methodological and theoretical elaborations.

Cuvinte-cheie
vocational training, skills, communication, holistic model