Strategii de stimulare a motivației pentru învățare la adolescenți
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
231 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-04 12:24
SM ISO690:2012
COMENDANT, Anna. Strategii de stimulare a motivației pentru învățare la adolescenți. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 15, 10 ianuarie 2016, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Vol.15, Partea 2, pp. 21-26. ISBN 978-9975-46-235-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.15, Partea 2, 2016
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
15, Chişinău, Moldova, 10 ianuarie 2016

Strategii de stimulare a motivației pentru învățare la adolescenți


Pag. 21-26

Comendant Anna
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2023


Rezumat

This article presents an exciting topic and present and certain teaching techniques to motivate learning in adolescence. In the context of adolescent personality development, the teachers collide with the decrease of self-motivation among teenagers, thus the implementation of the methods and techniques that motivate learning becomes a necessity. Next, we present the specifics of learning motivation as well as the means that would help the teacher in his training activities.