Articolul precedent |
Articolul urmator |
231 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-04 12:24 |
SM ISO690:2012 COMENDANT, Anna. Strategii de stimulare a motivației pentru învățare la adolescenți. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 15, 10 ianuarie 2016, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Vol.15, Partea 2, pp. 21-26. ISBN 978-9975-46-235-8. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.15, Partea 2, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" 15, Chişinău, Moldova, 10 ianuarie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 21-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article presents an exciting topic and present and certain teaching techniques to motivate learning in adolescence. In the context of adolescent personality development, the teachers collide with the decrease of self-motivation among teenagers, thus the implementation of the methods and techniques that motivate learning becomes a necessity. Next, we present the specifics of learning motivation as well as the means that would help the teacher in his training activities. |
||||||
|