Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-17 17:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.091.214 (1) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (656) |
![]() DRUGUȘ, Olga. Rolul individualizării procesului educațional prin adaptări curriculare pentru dezvoltarea comunicării la copiii cu dificultăți de învățare. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 72-78. DOI: https://doi.org/10.46727 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării" Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727 | ||||||
CZU: 376.091.214 | ||||||
Pag. 72-78 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Copiii cu dificultăți de învățare, având anumite particularități specifice au aceleaşi necesităţi fundamentale – să participe la activităţi colective şi să se simtă confortabil în mediul școlar și social. Fiecare copil îşi doreşte să comunice atât cu persoanele adulte, cât şi cu semenii săi. Problema constă în faptul că copiii cu CES, se confruntă cu mari dificultăţi în satisfacerea acestor necesităţi absolut fireşti, având nevoie de ajutorul competent al specialiştilor, anturajului proxim, comunităţii. În procesul instructiv-educativ sunt necesare eforturi practice organizatorice, de intervenţie curriculară şi metodologică, de formare şi perfecţionare a profesorilor, de evaluare a activităţii acestora în perspectiva sprijinului progresului şcolar al copiilor cu necesități speciale. |
||||||
Cuvinte-cheie copiii cu dificultăți de învățare, cerinţe educaţionale speciale, curriculum modificat, curriculum adaptat, Children with learning difficulties, special educational requirements, modified curriculum, adapted curriculum |
||||||
|