Strategii de stimulare a competențelor de proiectare la cadrele didactice
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
280 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-24 09:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13 (434)
Воспитание. Обучение. Образование (14878)
SM ISO690:2012
BOTEZAT, Tatiana. Strategii de stimulare a competențelor de proiectare la cadrele didactice. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 302-307. ISBN 978-9975-161-32-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a, 2022
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022

Strategii de stimulare a competențelor de proiectare la cadrele didactice

Strategies for promoting design skills in teachers

CZU: 371.13

Pag. 302-307

Botezat Tatiana
 
Liceul Teoretic „Lucian Blaga”, Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 14 martie 2023


Rezumat

În acest articol sunt evidențiate aspecte ale proiectării constructiviste, este argumentat rolul competențelor de proiectare didactică constructivistă în eficientizarea procesului de predare-învățare-evaluare și sunt exemplificate strategii de formare profesională a cadrelor didactice în cheia proiectării constructiviste.

The aspects of constructivist design are highlighted in the article. The role of constructivist didactic design skills in streamlining the teaching-learning-evaluation process is argued, and professional training strategies for teachers in the key to constructivist design are exemplified.

Cuvinte-cheie
competenţe profesionale, competenţe de proiectare pedagogică, cadre didactice, proiectare didactică,

professional skills, pedagogical design skills, teaching staff, didactic design