Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-24 09:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (434) |
Воспитание. Обучение. Образование (14878) |
![]() BOTEZAT, Tatiana. Strategii de stimulare a competențelor de proiectare la cadrele didactice. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 302-307. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13 | ||||||
Pag. 302-307 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt evidențiate aspecte ale proiectării constructiviste, este argumentat rolul competențelor de proiectare didactică constructivistă în eficientizarea procesului de predare-învățare-evaluare și sunt exemplificate strategii de formare profesională a cadrelor didactice în cheia proiectării constructiviste. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţe profesionale, competenţe de proiectare pedagogică, cadre didactice, proiectare didactică, professional skills, pedagogical design skills, teaching staff, didactic design |
||||||
|