Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 15:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:373.3 (2) |
Организация обучения (561) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2137) |
![]() SARANCIUC-GORDEA, Liliana, PAVEL, Doinița-Mihaela. Managementul gestionării situațiilor de criză educațională la nivelul primar de învățământ. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 139-145. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091:373.3 | ||||||
Pag. 139-145 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat elucidează unele aspecte științifice, normative și aplicative în vizorul managementului gestionării situațiilor de criză educațională la nivelul primar de învățământ. |
||||||
Cuvinte-cheie comportamente pro-sociale, competenţe-cheie, comportamente problematice, managementul problemelor disciplinare, situații de criză educațională, managementul situațiilor de criză educațională, pro-social behaviours, key competences, problematic behaviours, management of disciplinary problems, educational crisis situations, management of educational crisis situations |
||||||
|