Managementul gestionării situațiilor de criză educațională la nivelul primar de învățământ
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
305 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 15:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:373.3 (2)
Организация обучения (561)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2137)
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana, PAVEL, Doinița-Mihaela. Managementul gestionării situațiilor de criză educațională la nivelul primar de învățământ. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 139-145. ISBN 978-9975-161-32-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a, 2022
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022

Managementul gestionării situațiilor de criză educațională la nivelul primar de învățământ

Management of educational crisis situations at primary education level

CZU: 37.091:373.3

Pag. 139-145

Saranciuc-Gordea Liliana1, Pavel Doinița-Mihaela2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnazială nr.3, Piatra Neamț
 
 
Disponibil în IBN: 14 martie 2023


Rezumat

Articolul dat elucidează unele aspecte științifice, normative și aplicative în vizorul managementului gestionării situațiilor de criză educațională la nivelul primar de învățământ.

The given article elucidates some scientific, normative and applied aspects in terms of the management of educational crisis situations at the primary level of education.

Cuvinte-cheie
comportamente pro-sociale, competenţe-cheie, comportamente problematice, managementul problemelor disciplinare, situații de criză educațională, managementul situațiilor de criză educațională,

pro-social behaviours, key competences, problematic behaviours, management of disciplinary problems, educational crisis situations, management of educational crisis situations