Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-21 21:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.21.015.3 (5) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2132) |
![]() SANDA, Olguţa. Dezvoltarea emoționlă și impactul său asupra personalității elevului de vârstă școlară mică. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 110-116. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.21.015.3 | ||||||
Pag. 110-116 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
ncărcătura mare de sarcini şi de impresii, oboseala atât cea fizică, cât şi cea nervoasă pot influenţa negativ cursul atenţiei. De asemenea, ascultarea pasivă la lecţii, fără o participare personală (desen, calcul, citit, construcţii, repovestire) generează plictiseală şi duc, implicit, la neatenţie. Starea nu prea bună a sănătăţii, ca şi anumite trăsături tipologice şi temperamentale, cum ar fi, de exemplu, inerţia prea mare a proceselor nervoase, pot lipsi atenţia copilului de supleţea şi flexibilitatea necesare comutării de la o solicitare la alta. Emoţiile noastre constituie factori care ne influențează cel mai mult modul în care reacţionăm, luăm decizii, ne raportăm la propriul sistem de valori şi, nu în ultimul rând, comunicăm cu ceilalţi. Astfel, dacă reuşim să ne controlăm emoţiile, putem avea lucrurile sub control. |
||||||
Cuvinte-cheie emoţie, afectivitate, Inteligenţa emoţională, emotion, affectivity, emotional intelligence |
||||||
|