Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-27 08:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.944-053.2:004.738.5 (1) |
Психология (3061) |
Связь компьютеров. Сети ЭВМ. Вычислительные сети (436) |
![]() POPESCU, Cristina. Influența stresului asupra securității psihologice a copilului în utilizarea tehnologiilor inovative. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 230-235. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
|||||
Conferința "Educația din perspectiva concetului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 159.944-053.2:004.738.5 | |||||
Pag. 230-235 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
Așa cum accesibilitatea la mass-media și la tehnologiile digitale, este, oarecum un fenomen recent, și datele cu referire la influența acesteia asupra sănătății psihologice a copilului, sunt limitate. Pe de altă parte, platformele digitale oferă instrumente pentru hărțuirea cibernetică (cyber-bulling). Unele țări prezintă dovezi ale creșterii hărțuirii cibernetice [12]. Pe măsură ce adoptarea rapidă a tehnologiilor digitale și a rețelelor sociale de către copii și tineri continuă, este importantă abordarea adecvată, care ar minimiza riscurile fără a se recurge la restricționarea oportunităților și beneficiilor considerabile pe care le oferă tehnologiile digitale. Copiii, tinerii, cât și familiile acestora ar trebui încurajați în participarea online, dar și educați cu privire la utilizarea acestor tehnologii pentru a preveni riscurile. |
|||||
Cuvinte-cheie securitate psihologică, tehnologii digitale, cyber-bulling, stres, psychological security, digital technologies, cyber-bullying, stress. |
|||||
|