Dezvoltarea socioemoţională a copiilor preşcolari
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
316 54
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-25 09:26
SM ISO690:2012
BOSTAN, Mihaela. Dezvoltarea socioemoţională a copiilor preşcolari. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 2, pp. 244-251. ISBN 978- 9975-46-348-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.16, Partea 2, 2017
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Dezvoltarea socioemoţională a copiilor preşcolari


Pag. 244-251

Bostan Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2023


Rezumat

Each child is an unique person. Even in the same family, each child is diffrent from his brothers and sisters, and the diffrence begins since birth. Each one has specific behaviour regarding food, sleep and his own reactions to others. Kindergarten is able to comply spontaneous interests of the child and its natural modes of learning. It can respect enthusiasm for physical activities, creative projects, arts and play and should give the child the opportunity to learn through these activities.

Cuvinte-cheie
dezvoltare socioemoţională, fiinţă unică, comportamente specifice, interese spontane ale copilului