Articolul precedent |
Articolul urmator |
309 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-19 10:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111(072):004.032.6 (1) |
Английский язык (700) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4276) |
SM ISO690:2012 VASILACHI, Serghei. Improving the efficiency of using ICTS in Classroom Teaching at AESM . In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. I, pp. 83-85. ISBN 978-9975-50-296-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 11, Vol. I, 2022 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111(072):004.032.6 | ||||||
Pag. 83-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Impactul asupra învățării limbilor străine a fost recunoscut la nivel global, astfel încât in-tegrarea TIC-urilor în învățarea limbilor străine a devenit indispensabilă în mediul de predare-învățare de astăzi. Acest lucru se datorează rolului fundamental pe care îl joacă în avansarea frontierelor cunoașterii în învățarea limbilor străine. Acest lucru are loc mai ales atunci când lumea devine un sat global în care utilizarea gadget-urilor tehnologice moderne pentru a îmbunătăți învățarea limbilor a devenit imperativă. Această lucrare examinează unele metode, stereotipuri, de învățare a limbilor străine și evidențiază unele dintre perspectivele (extinderea accesului și îmbunătățirea calității predării și învățării, îmbunătățirea competenței lingvistice și discursul cursanților, printre altele), obținute din utilizarea TIC-urilor pentru o performanță optimă. |
||||||
Cuvinte-cheie limbaj, multimedia, gadget-uri, predarea limbilor străine, Tehnologia Informației și Comunicațiilor (TIC) |
||||||
|