Articolul precedent |
Articolul urmator |
352 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-19 11:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.112.2(072):004.91 (1) |
Другие западногерманские языки (121) |
Прикладные информационные (компьютерные) технологии. Методы основанные на применении компьютеров (449) |
SM ISO690:2012 DZECHIŞ, Svetlana. Videos als Sprechanlass und Schreibimpuls im Deutsch als Fremdsprachenunterricht. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. I, pp. 63-66. ISBN 978-9975-50-296-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 11, Vol. I, 2022 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.112.2(072):004.91 | ||||||
Pag. 63-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi, oamenii consumă conținut audiovizual mai mult ca oricând. Presa scrisă, televiziunea clasică și chiar site-urile web cu texte de știri trec pe locul doi sau chiar al treilea. Aceasta se referă nu doar la știri. Educația se dezvoltă odată cu societatea. Acum, predarea unei limbi străine este imposibilă fără utilizarea conținuturilor video. Pe zi ce trece, lecțiile video sunt incluse tot mai des în pro-cesele de predare-învățare și devin o parte integrantă a acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie predarea limbilor străine, didactica media, video, abilități de vorbire, abilități de scriere |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-172038</cfResPublId> <cfResPublDate>2022</cfResPublDate> <cfVol>Ediția 11, Vol. I</cfVol> <cfStartPage>63</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-50-297-9</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/172038</cfURI> <cfTitle cfLangCode='DE' cfTrans='o'>Videos als Sprechanlass und Schreibimpuls im Deutsch als Fremdsprachenunterricht</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='DE' cfTrans='o'>predarea limbilor străine; didactica media; video; abilități de vorbire; abilități de scriere</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Astăzi, oamenii consumă conținut audiovizual mai mult ca oricând. Presa scrisă, televiziunea clasică și chiar site-urile web cu texte de știri trec pe locul doi sau chiar al treilea. Aceasta se referă nu doar la știri. Educația se dezvoltă odată cu societatea. Acum, predarea unei limbi străine este imposibilă fără utilizarea conținuturilor video. Pe zi ce trece, lecțiile video sunt incluse tot mai des în pro-cesele de predare-învățare și devin o parte integrantă a acestora.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-69985</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-69985</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-69985-5</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Дзекиш</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Светлана</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>