Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-07 18:16 |
![]() DOCU AXELERAD, Daniel, DAMIAN, Mirela, CIORBĂ, Constantin, CARP, Ion. Implicaţiile cunoştinţelor teoretice speciale si aplicarea lor in curriculumul preuniversitar. In: Gymnasium-Scientific Journal of Education, Sports and Health, 2009, nr. 1(10), pp. 70-72. ISSN 1453-5645. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Gymnasium-Scientific Journal of Education, Sports and Health | ||||||
Numărul 1(10) / 2009 / ISSN 1453-5645 /ISSNe 2344-5645 | ||||||
|
||||||
Pag. 70-72 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Cunoştinţele speciale sunt acele ce reprezintă cunoştinţele elevilor din diferite probe sportive prevăzute de curriculumul preuniversitar, acestea fiind jocurile sportive (volei, baschet, fotbal, handbal), atletism (alergări, sărituri, aruncări) şi gimnastică (exerciţii la aparate şi la sol). Comparând nivelul însuşirii cunoştinţelor generale cu cele speciale, se evidenţiază un nivel mai sporit în cazul cunoştinţelor speciale, unde elevii în afară de faptul că le practică în cadrul educaţiei fizice şcolar, le întâlnesc destul de des în diferite mijloace de informare în masă, le practică unele secţii sportive, etc. Toate acestea, impun o nouă atitudine metodologică faţă de educaţia fizică şcolară, în deosebi, în contextul Mişcării Olimpice |
||||||
Cuvinte-cheie cunoştinţe, teoretice, curriculum preuniversitar |
||||||
|