Implicaţiile cunoştinţelor teoretice speciale si aplicarea lor in curriculumul preuniversitar
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
248 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-07 18:16
SM ISO690:2012
DOCU AXELERAD, Daniel, DAMIAN, Mirela, CIORBĂ, Constantin, CARP, Ion. Implicaţiile cunoştinţelor teoretice speciale si aplicarea lor in curriculumul preuniversitar. In: Gymnasium-Scientific Journal of Education, Sports and Health, 2009, nr. 1(10), pp. 70-72. ISSN 1453-5645.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Gymnasium-Scientific Journal of Education, Sports and Health
Numărul 1(10) / 2009 / ISSN 1453-5645 /ISSNe 2344-5645

Implicaţiile cunoştinţelor teoretice speciale si aplicarea lor in curriculumul preuniversitar


Pag. 70-72

Docu Axelerad Daniel1, Damian Mirela1, Ciorbă Constantin2, Carp Ion2
 
1 Universitatea „Ovidius“, Constanţa,
2 Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2023


Rezumat

Cunoştinţele speciale sunt acele ce reprezintă cunoştinţele elevilor din diferite probe sportive prevăzute de curriculumul preuniversitar, acestea fiind jocurile sportive (volei, baschet, fotbal, handbal), atletism (alergări, sărituri, aruncări) şi gimnastică (exerciţii la aparate şi la sol). Comparând nivelul însuşirii cunoştinţelor generale cu cele speciale, se evidenţiază un nivel mai sporit în cazul cunoştinţelor speciale, unde elevii în afară de faptul că le practică în cadrul educaţiei fizice şcolar, le întâlnesc destul de des în diferite mijloace de informare în masă, le practică unele secţii sportive, etc. Toate acestea, impun o nouă atitudine metodologică faţă de educaţia fizică şcolară, în deosebi, în contextul Mişcării Olimpice

Cuvinte-cheie
cunoştinţe, teoretice, curriculum preuniversitar