Atitudinile şi credinţele parentale – factor prerogativ al educaţiei interculturale a personalităţii în devenire
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1435 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 15:53
SM ISO690:2012
BEREZOVSKI, Nelly, CHISARI, Liliana. Atitudinile şi credinţele parentale – factor prerogativ al educaţiei interculturale a personalităţii în devenire. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2011, nr. 1, pp. 62-71. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Atitudinile şi credinţele parentale – factor prerogativ al educaţiei interculturale a personalităţii în devenire

Pag. 62-71

Berezovski Nelly, Chisari Liliana
 
Liceul Teoretic „Mihai Viteazul“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2013


Rezumat

This research reflects the importance of parental attitudes and beliefs that develop children’s personality, forming such behavior and their views on the preservation and promotion of different cultural values in the context of “child-friendly school.” The article also highlights intercultural priorities for parents compared with those of young people that are changing in dependence on their age. The value and practical significance of this research involves orientation to optimize school relationships: teacher - pupil, pupil-pupil, pupil - parent, teacher - parent.

Cuvinte-cheie
educaţie interculturală, credinţe, atitudini parentale,

valori interculturale, influenţă parentală