Diminuarea emoțiilor negative la adolescenți în condiții experimentale
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
360 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 09:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.8+159.9.019.4:37.013.75 (1)
Психология (3397)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
SM ISO690:2012
RACU, Iulia, STANCIU, Mirela. Diminuarea emoțiilor negative la adolescenți în condiții experimentale. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 3(29), pp. 62-70. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.62-70
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(29) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Diminuarea emoțiilor negative la adolescenți în condiții experimentale

Reduction of negative emotions at adolescents in experimental conditions

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.62-70
CZU: 159.922.8+159.9.019.4:37.013.75

Pag. 62-70

Racu Iulia, Stanciu Mirela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

Articolul conține rezultatele unei cercetări formative orientate la diminuarea emoțiilor negative la adolescenți. În experimentul formativ ce a cuprins 16 ședințe au fost incluși 24 de adolescenți a câte 12 în grupul experimental și 12 în grupul de control. Ca rezultate pentru adolescenții din grupul experimental am atestat schimbări pozitive în emoțiile manifestate. Astfel, s-au produs schimbări în agresivitate și formele de manifestare a agresivității (agresivitate fizică, negativism, iritabilitate, agresivitate verbală), anxietate, stres și în câteva trăsături de personalitate cum ar fi: nevrozitate, agresivitate, caracter calm, fire deschisă și labilitate emoțională.

Article describes the results of formative investigation orientated on diminishing negative emotions at adolescents. In our experimental research which include 16 sessions were include 24 adolescents: 12 in experimental group and 12 in control group. As results we underlined positive changes in adolescents’ emotions. Also we noticed changes in aggressiveness and types of aggressiveness (physic aggression, negativism, irritability and verbal hostility), anxiety, stress and in some personality traits such as: neuroticism, aggressiveness, calm character, open nature and emotional lability.

Cuvinte-cheie
agresivitate, formele de agresivitate, trăsături de personalitate, experiment formativ, adolescenţi,

aggressiveness, types of aggressiveness, personality traits, formative research, adolescents