Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
360 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 09:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8+159.9.019.4:37.013.75 (1) |
Психология (3397) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
SM ISO690:2012 RACU, Iulia, STANCIU, Mirela. Diminuarea emoțiilor negative la adolescenți în condiții experimentale. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 3(29), pp. 62-70. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.62-70 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(29) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.62-70 | ||||||
CZU: 159.922.8+159.9.019.4:37.013.75 | ||||||
Pag. 62-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține rezultatele unei cercetări formative orientate la diminuarea emoțiilor negative la adolescenți. În experimentul formativ ce a cuprins 16 ședințe au fost incluși 24 de adolescenți a câte 12 în grupul experimental și 12 în grupul de control. Ca rezultate pentru adolescenții din grupul experimental am atestat schimbări pozitive în emoțiile manifestate. Astfel, s-au produs schimbări în agresivitate și formele de manifestare a agresivității (agresivitate fizică, negativism, iritabilitate, agresivitate verbală), anxietate, stres și în câteva trăsături de personalitate cum ar fi: nevrozitate, agresivitate, caracter calm, fire deschisă și labilitate emoțională. |
||||||
Cuvinte-cheie agresivitate, formele de agresivitate, trăsături de personalitate, experiment formativ, adolescenţi, aggressiveness, types of aggressiveness, personality traits, formative research, adolescents |
||||||
|