The buying and consumption behavior of consumers of sea buckthorn products
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
269 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 14:48
SM ISO690:2012
MÎRZA, Sergiu, ONOFREI, Oleg. Comportamentul de cumpărare şi consum al consumatorilor de produse din cătină albă. In: Competitiveness and sustainable development , Ed. 4, 3-4 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău: Tehnica-UTM, 2022, Editia 4, pp. 156-160. DOI: https://doi.org/10.52326/csd2022.27
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitiveness and sustainable development
Editia 4, 2022
Conferința "Competitiveness and sustainable development "
4, Chişinău, Moldova, 3-4 noiembrie 2022

The buying and consumption behavior of consumers of sea buckthorn products

Comportamentul de cumpărare şi consum al consumatorilor de produse din cătină albă

DOI:https://doi.org/10.52326/csd2022.27

Pag. 156-160

Mîrza Sergiu, Onofrei Oleg
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2023


Rezumat

The buying and consumption behavior of consumers of sea buckthorn products constitutes a behavior specific to food products. These behaviors represent certain acts of decision-making that are carried out both by the individual consumer and by the family consumer. Decisions made regarding the purchase and consumption of sea buckthorn berries or products obtained from sea buckthorn berries lead to the satisfaction of the needs of the components contained in sea buckthorn berries. These decisions include acts of decision making that occur before and after the purchase/consumption of these types of products. Regarding the product - sea buckthorn berries and the products obtained from sea buckthorn berries: juices, jams, etc., there is a buying and consumption behavior for the final consumer and for businesses that use sea buckthorn berries either as material premium in its activity or as an object of resale (agro-food processing, cosmetics, pharmaceutical, trade or public food).

Comportamentul de cumpărare și de consum a consumatorilor de produse din cătină albă constituie un comportament specific produselor alimentare. Aceste comportamente reprezintă anumite acte de luare a deciziilor care sunt efectuate atât de consumatorul individ, cât și de consumatorul familie. Deciziile luate privind achiziționarea și consumul de fructele de cătină albă sau de produse care se obțin din fructele de cătină albă, duc la satisfacerea nevoilor de componentele care se conțin în fructele de cătină albă. Aceste decizii includ acte de luare a deciziilor care au loc înaintea și după achiziția/consumul acestor tipuri de produse. În ceea ce privește produsul – fructe de cătină albă cât și a produselor obținute din fructele de cătină albă: sucuri, dulcețuri etc., există un comportament de cumpărare și de consum pentru consumatorului final și pentru întreprinderile care folosesc fructele de cătină albă fie ca materie primă în activitatea sa sau fie ca obiect de revânzare (prelucrarea agroalimentara, cosmetică, farmaceutică, comerț sau alimentație publică)

Cuvinte-cheie
purchase and consumption behavior of consumers of sea buckthorn fruits, individual consumer purchase and consumption behavior, enterprise consumer purchase behavior, influencing factors of consumer behavior.,

comportament de cumpărare și consum al consumatorilor de fructe de cătină albă, comportamentul de cumpărare și consum al consumatorului individual, comportamentul de cumpărare al consumatorului întreprindere, factorii de influență ai comportamentului consumatorului.