Comparative study on country brands promotion policies of Central and Eastern Europe
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
300 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 22:20
SM ISO690:2012
FURDUI, Veronica. Studiul comparativ al politicilor de promovare a brandurilor de țară ale Europei centrale și de est. In: Competitiveness and sustainable development , Ed. 4, 3-4 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău: Tehnica-UTM, 2022, Editia 4, pp. 18-22. DOI: https://doi.org/10.52326/csd2022.03
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitiveness and sustainable development
Editia 4, 2022
Conferința "Competitiveness and sustainable development "
4, Chişinău, Moldova, 3-4 noiembrie 2022

Comparative study on country brands promotion policies of Central and Eastern Europe

Studiul comparativ al politicilor de promovare a brandurilor de țară ale Europei centrale și de est

DOI:https://doi.org/10.52326/csd2022.03
JEL: M31, P52

Pag. 18-22

Furdui Veronica
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2023


Rezumat

In the context of a globalized world, nations compete with each other for resources and alliances that could establish and enhance their competitive advantage. Nation branding is considered a major tool for the creation and leverage of competitive advantages of nations. In the time of political and economic changes in Central and Eastern European countries, an efficient nation brand creation represent a solution to correct and change negative image, that can determine the development and sustainability of country competitiveness.

În contextul unei lumi globalizate, națiunile concurează între ele pentru resurse și alianțe care le-ar putea stabili și spori avantajul competitiv. Brandingul de țară este considerat un instrument esențial pentru crearea și valorificarea avantajelor competitive ale națiunilor. În perioada schimbărilor politice și economice din țările Europei Centrale și de Est, crearea eficientă a brandului de țară reprezintă o soluție de corectare și schimbare a imaginii negative, care poate determina dezvoltarea și sustenabilitatea competitivității țării.

Cuvinte-cheie
branding campaign, country image, destination brand, developing countries, nation brand.,

campanie de branding, brandul destinației, brand de țară, imagine de ţară, țări în curs de dezvoltare.