Articolul precedent |
Articolul urmator |
273 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
793.3 (105) |
РАЗВЛЕЧЕНИЯ. ЗРЕЛИЩА. ИГРЫ. СПОРТ (1739) |
SM ISO690:2012 ТКАЧ, Елена. Внимание исполнителя в представлении хореографической композиции. In: Interuniversitaria, Ed. 18, 15 aprilie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 18, Vol.3, pp. 175-180. ISBN 978-9975-50-282-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 18, Vol.3, 2022 |
||||||
Conferința "Interuniversitaria" 18, Bălți, Moldova, 15 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 793.3 | ||||||
Pag. 175-180 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol are ca punct de plecare examinarea unui element important în crearea coregrafiei – atenția. Atenția, care nu aparține unui singur organ, ci aparține întregului set: este atât vedere, cât și auz și atingere și implică și senzații mai profunde. Atenția leagă imaginația, o funcție uimitoare a conștiinței noastre de a crea imagini, de a le face eficiente. |
||||||
Cuvinte-cheie atenția interpretului, compoziție coregrafică, interpret, cultură a aten-ției, coregraf, dans, imaginație artistică. |
||||||
|