Articolul precedent |
Articolul urmator |
286 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
514.112.4 (1) |
Геометрия (106) |
SM ISO690:2012 VIOREANU, Marius. Metoda genetic-istorică de studiere a noțiunii de poligon regulat. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 188-192. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 514.112.4 | ||||||
Pag. 188-192 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
Poligonul, ca o figură geometrică plană, este delimitat de o linie frântă închisă. În școală se studiază doar cele convexe, poligoanele regulate și construcția lor. |
||||||
Cuvinte-cheie geometrie, plan, poligon, laturi, unghiuri, construcţie, riglă, busolă, geometry, plane, polygon, sides, angles, construction, ruler, compass |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Vioreanu, M.</creatorName> <affiliation>Inspectoratul Şcolar Judeţean, Vrancea , România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Metoda genetic-istorică de studiere a noțiunii de poligon regulat</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-411-7</relatedIdentifier> <subjects> <subject>geometrie</subject> <subject>plan</subject> <subject>poligon</subject> <subject>laturi</subject> <subject>unghiuri</subject> <subject>construcţie</subject> <subject>riglă</subject> <subject>busolă</subject> <subject>geometry</subject> <subject>plane</subject> <subject>polygon</subject> <subject>sides</subject> <subject>angles</subject> <subject>construction</subject> <subject>ruler</subject> <subject>compass</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>514.112.4</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Poligonul, ca o figură geometrică plană, este delimitat de o linie frântă închisă. În școală se studiază doar cele convexe, poligoanele regulate și construcția lor.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Polygon as a plane geometric figure, is bounded by a closed broken line. In school only convex ones are studied, regular polygons and their construction.</p></description> </descriptions> </resource>