Articolul precedent |
Articolul urmator |
488 68 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 23:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942-053.6 (19) |
Психология (3398) |
SM ISO690:2012 RACU, Iulia, STANCIU, Mirela. Activități de intervenție psihologică în diminuarea stresului la adolescenți . In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, Ed. Partea 2, 3 iunie 2022, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic" SRL, 2022, Vol.9, Partea 2, pp. 125-129. ISSN 2587-3563. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.9, Partea 2, 2022 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Partea 2, Cahul, Moldova, 3 iunie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942-053.6 | ||||||
Pag. 125-129 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul cuprinde rezultatele unui studiu experimental al stresului la adolescenți. Pe un eșantion de 269 de adolescenți (123 adolescenți și 146 adolescente) am administrat Scala de percepție a stresului Levenstein. Testul aplicat evidențiază că stresul este comun pentru toți adolescenții contemporani. Cu îngrijorare constatăm că mult peste jumătate din adolescenții se caracterizează prin nivel moderat (82,50%) și intens de stres (2,10%). În acest context în articol sunt descrise obiectivele și principiile activității de intervenție psihologică orientate la controlul și diminuarea stresului la adolescenți. Totodată articolul conține și activități și tehnici concrete ce pot fi utilizate de psiholog în vederea diminuării stresului la adolescenți. |
||||||
Cuvinte-cheie stres, adolescenţi, gen, vârstă, activități de diminuare, stress, adolescents, gender, age, diminishing activities |
||||||
|