Learning through discovery centered on the needs and capabilities of the preschooler
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
304 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-17 16:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.017 (11)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2137)
SM ISO690:2012
UNGUREANU, Eugenia Nadia, GÎNJU, Stela. Învățarea prin descoperire centrată pe nevoile și capacitățile preșcolarului. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 251-255. ISBN 978-9975-46-617-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022
Conferința "Educația privind drepturile copilului:"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021

Learning through discovery centered on the needs and capabilities of the preschooler

Învățarea prin descoperire centrată pe nevoile și capacitățile preșcolarului

CZU: 373.2.017

Pag. 251-255

Ungureanu Eugenia Nadia, Gînju Stela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2022


Rezumat

The child who is learning must build his knowledge through his own understanding, no one can do this for himself. Children have the right to an adequate education because education is the way to better living conditions, to ensure a promising future. In early education, each day can be a captivating mystery for children to discover with enthusiasm, the educational content must be explored and discovered, at their own pace, by each child. This is how questions and desires are born to learn about everything that surrounds him. "The supreme art of the teacher is to awaken the joy of creative expression and the joy of knowledge". (Albert Einstein)

Copilul care învaţă trebuie să-şi construiască cunoaşterea prin intermediul propriei înţelegeri, nimeni nu poate face acest lucru în locul său. Copiii au dreptul la o educație adecvată deoarece educația este calea spre condiții de viață mai bune, pentru asigurarea unui viitor promințător. În educația timpurie, fiecare zi poate fi un mister captivant pe care copiii să-l descopere cu entuziasm, conținutul educational trebuie explorat și descoperit, în ritm propriu, de fiecare copil. Astfel se nasc întrebări și dorințe de a afla despre tot ceea ce îl înconjoară.,, Arta supremă a profesorului este de a trezi bucuria exprimării creatoare și bucuria cunoașterii”. (Albert Einstein)

Cuvinte-cheie
learning, Learning through discovery, new education, pedocentrism, learning by doing,

învățarea, învățarea prin descoperirea, educația nouă, pedocentrism, învățarea prin a face