Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-20 13:27 |
![]() MAXIAN, Pavel. Paradigma STEAM în educație. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 2, 12-13 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2021, Ediția 2, p. 185. ISBN 978-9975-46-583-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 2, Chisinau, Moldova, 12-13 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 185-185 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
STEAM se referă la utilizarea creativității și a gândirii critice în învățarea despre lumea nostru. Conceptul STEAM pune în evidență abilitățile de creativitate, colaborare, gândire critică și comunicare. STEAM se fundamentează pe principiul învățării prin realizare. Educația tradițională STEM se concentrează în principal pe dezvoltarea abilităților de gândire convergente (rezolvarea problemelor), în timp ce educația Artistică pune accentul pe abilitățile de gândire divergente (creative). Abilitățile convergente urmează un proces specific pentru a ajunge la o soluție pentru o problemă, în timp ce abilitățile divergente vizează explorarea multor soluții posibile la o problemă. Prin urmare, se spune că abilitățile de gândire divergente stimulează creativitatea. Educația STEAM a câștigat o atenție mai semnificativă doar în ultimii ani, astfel încât există încă multe provocări la introducerea acestui stil interdisciplinar de educație în practică. |
||||||
|