Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() IGNATIUC, Iulia. The Role of Grammar in Training Teachers of English .. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 157-159. ISBN 978-9975-50-069-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012 | ||||||
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale" Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 157-159 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Există un număr mare de lucrări, în care sînt analizate rolul şi locul gramaticii în predarea limbilor străine, diferite procedee şi activităţi care pot contribui la realizarea cu succes a procesului de predare şi la creşterea interesului studenţilor faţă de însuşirea gramaticii limbii străine. Şi totuşi acest succes depinde, în mare măsură, de convingerile profesorilor şi deciziile luate de ei. Practicile de predare demonstrează că nu există o singură metodă care ar putea fi numită cea mai efectivă în predarea limbilor străine. Susţinem că, în procesul de predare a limbilor străine, e absolut necesar să ne concentrăm asupra celor trei dimensiuni gramaticale: forma, conţinutul şi uzul. Acest lucru cere contextualizarea gramaticii, fapt care i-ar ajuta pe studenţi să utilizeze corect structurile gramaticale. |
||||||
Cuvinte-cheie formă, uz, deprindere, studiere conştientă, context, structuri gramaticale, dimensiuni gramaticale, grammar, training, technique, success |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-161914</doi_batch_id> <timestamp>1719999746</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2012</year> </publication_date> <isbn>978-9975-50-069-2</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>The Role of Grammar in Training Teachers of English .</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Iulia</given_name> <surname>Ignatiuc</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2012</year> </publication_date> <pages> <first_page>157</first_page> <last_page>159</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>