The Importance of Vocabulary Size in Training Higher Education Professionals
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
238 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-07 02:19
SM ISO690:2012
BOGDAN, Silvia. The Importance of Vocabulary Size in Training Higher Education Professionals. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 151-153. ISBN 978-9975-50-069-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale"
Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011

The Importance of Vocabulary Size in Training Higher Education Professionals


Pag. 151-153

Bogdan Silvia
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 28 iulie 2022


Rezumat

Prezentul articol abordează ideea structurii şi constituirii vocabularului limbii engleze în acord cu cerinţele curriculumui actual şi ale pieţei muncii. Luînd în consideraţie faptul că competenţa comunicativă este una dintre cerinţele de bază în acest caz, ea impune tinerilor specialişti cu studii superioare atît să recunoască şi să poată aplica un vocabular suficient în engleză pentru a putea comunica, cît şi abilităţi lexicale şi de lectură pentru a putea înţelege diferite semnificaţii ale unităţilor limbii în vorbirea orală şi scrisă. Unul dintre scopurile de bază ale acestui articol este prezentarea cuantificativă a vocabularului englez al absolvenţilor Facultăţii de Limbi şi Literaturi Străine a Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi.

The present article focuses on the English vocabulary building and acquisition as stated by the national curriculum and required by the current labour market. Given the fact that the communicative competence is in high demand on the labour market, this necessity requires young specialists with higher education training to possess sufficient productive and receptive vocabularies in English, and enough lexical and reading skills to be able to understand various meanings displayed in print and oral speech. Therefore, one of the major goals of the present article is to study the measures of the vocabulary size of the graduate students of A. Russo State University of Balti, Faculty of Foreign Languages and Literatures.

Cuvinte-cheie
cuantificarea vocabularului, predare/învățare, studii superioare, profesioniști,

vocabulary size, training, higher education, professionals