Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
167 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-27 21:56 |
SM ISO690:2012 ARSENE, Igor. Rolul adaptiv al conţinuturilor tematice „Joc” din cadrul disciplinei „Educaţie fizică” în optimizarea procesului instructiv-educativ al elevilor de 15 ani din şcolile normale şi din cele pentru copii cu RDP. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2012, nr. 10(2), p. 14. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 10(2) / 2012 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
Pag. 14-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The problem of the efficiency of the pedagogical system of the physical education lessons with proper plot for children with handicaps are presented in this article. |
||||||
Cuvinte-cheie mental underdevelopment, psychomotor, personality, psychosocialization, physical education |
||||||
|