Using ICT in the Differential Studying of Computer Disciplines
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
176 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-31 19:08
SM ISO690:2012
SCUTELNIC , Oxana. Using ICT in the Differential Studying of Computer Disciplines. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 102-104. ISBN 978-9975-50-069-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale"
Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011

Using ICT in the Differential Studying of Computer Disciplines


Pag. 102-104

Scutelnic Oxana
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 22 iulie 2022


Rezumat

Folosirea tehnologiilor informaţionale şi de comunicare în procesul de instruire contribuie la optimizarea procesului de instruire, contribuie la stimularea capacităţilor studenţilor de a căuta şi a înţelege soluţii, să lucreze în echipe. Prin intermediul tehnologiilor informaţionale şi de comunicare, profesorii pot personaliza şi crea metode noi, optimale şi atractive pentru studenţi.

Using information and communication technologies in the process of training contributes to the optimization of the teaching process, to stimulation of the students' skills to seek and understand the solutions, to work in teams. Through ICT, teachers can customize and create new, optimal and attractive methods for students.

Cuvinte-cheie
studierea diferenţială, discipline informatice, Tehnologii Informaţionale şi de Comunicare, societate informaţională,

differential studying, informational discipline, information and communication technologies, informational society