Methodological Aspects of the Creation and Application of Didactic Videos in Physics
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
223 0
SM ISO690:2012
ABRAMCIUC, Valeriu, HOMENCO, Anatolie. Methodological Aspects of the Creation and Application of Didactic Videos in Physics. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 94-96. ISBN 978-9975-50-069-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale"
Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011

Methodological Aspects of the Creation and Application of Didactic Videos in Physics


Pag. 94-96

Abramciuc Valeriu1, Homenco Anatolie2
 
1 "Alecu Russo" State University of Balti,
2 „B.P. Haşdeu“ Theoretical Lyceum, Drochia
 
 
Disponibil în IBN: 22 iulie 2022


Rezumat

În lucrare sînt prezentate rezultatele de generalizare a experienţei autorilor şi de analiză a aspectelor metodologice de dezvoltare şi aplicare a diapozitivelor şi a filmelor didactice la fizică.

This paper presents the results of generalizing the experience of the authors and methodological analysis of the development and application of slides and videos in physics teaching.

Cuvinte-cheie
diapozitive, filme, didactica fizicii,

slides, videos, physics teaching