Articolul precedent |
Articolul urmator |
294 0 |
SM ISO690:2012 DEMENCIUC, Natalia, RUSOV, Veronica. Diminuarea rezistenței la educație prin optimizarea climatului organizațional al școlii. In: Rezistenţa la educaţie: : Soluţii şi perspective, 30 octombrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2014, pp. 205-212. ISBN 978-9975-132-15-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Rezistenţa la educaţie: 2014 | ||||||
Conferința "Rezistenţa la educaţie: " Bălți, Moldova, 30 octombrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 205-212 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
This article propose the answers to some questions, for example: When do the students' behavioral trend require policies and plans at the school level? How can we examine the school environment to see what we can make positive changes in the school environment? What are the best tools to assess how students and teachers perceive the learning climate or context of their school? |
||||||
|