Diminuarea rezistenței la educație prin optimizarea climatului organizațional al școlii
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
288 0
SM ISO690:2012
DEMENCIUC, Natalia, RUSOV, Veronica. Diminuarea rezistenței la educație prin optimizarea climatului organizațional al școlii. In: Rezistenţa la educaţie: : Soluţii şi perspective, 30 octombrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2014, pp. 205-212. ISBN 978-9975-132-15-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Rezistenţa la educaţie: 2014
Conferința "Rezistenţa la educaţie: "
Bălți, Moldova, 30 octombrie 2014

Diminuarea rezistenței la educație prin optimizarea climatului organizațional al școlii


Pag. 205-212

Demenciuc Natalia1, Rusov Veronica2
 
1 Liceul Teoretic „V. Alecsandri", Bălţi,
2 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 18 iulie 2022


Rezumat

This article propose the answers to some questions, for example: When do the students' behavioral trend require policies and plans at the school level? How can we examine the school environment to see what we can make positive changes in the school environment? What are the best tools to assess how students and teachers perceive the learning climate or context of their school?