Conceptualizarea toleranței pedagogice în referențialul cadrelor didactice
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
511 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 09:45
SM ISO690:2012
ȚURCAN-BALŢAT, Lilia. Conceptualizarea toleranței pedagogice în referențialul cadrelor didactice. In: Rezistenţa la educaţie: : Soluţii şi perspective, 30 octombrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2014, pp. 44-49. ISBN 978-9975-132-15-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Rezistenţa la educaţie: 2014
Conferința "Rezistenţa la educaţie: "
Bălți, Moldova, 30 octombrie 2014

Conceptualizarea toleranței pedagogice în referențialul cadrelor didactice


Pag. 44-49

Țurcan-Balţat Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 iulie 2022


Rezumat

The study presents a scientific discourse regarding the communication oriented towards the development of the communicative tolerance. Valuable in this respect, are the didactic communication peculiarities and the structural components of the communicative competence which concede the rating of the affective problems within the educational context.