Articolul precedent |
Articolul urmator |
511 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 09:45 |
SM ISO690:2012 ȚURCAN-BALŢAT, Lilia. Conceptualizarea toleranței pedagogice în referențialul cadrelor didactice. In: Rezistenţa la educaţie: : Soluţii şi perspective, 30 octombrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2014, pp. 44-49. ISBN 978-9975-132-15-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Rezistenţa la educaţie: 2014 | ||||||
Conferința "Rezistenţa la educaţie: " Bălți, Moldova, 30 octombrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 44-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The study presents a scientific discourse regarding the communication oriented towards the development of the communicative tolerance. Valuable in this respect, are the didactic communication peculiarities and the structural components of the communicative competence which concede the rating of the affective problems within the educational context. |
||||||
|