Articolul precedent |
Articolul urmator |
682 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 13:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.261:371.136+373.3 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14877) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143) |
SM ISO690:2012 LAZASCHEVICI, Tudorița, COJOCARU, Victoria. Modelul de evaluare a performanțelor cadrelor didactice din învățământul primar. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 335-340. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.261:371.136+373.3 | ||||||
Pag. 335-340 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Având ca temă la lucrarea de disertație ,,Managementul evaluării performanței cadrelor didactice din învățământul preuniversitar’’ am studiat literatura de specialitate căutând diverse modele de evaluare a performanțelor cadrelor didactice și am constat că nu sunt foarte multe propuneri, de aceea am elaborat și propus un Model pedagogic de evaluare a performanței cadrelor didactice pe care îl voi prezenta în această lucrare. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, calitate, performanţă, evaluarea competențelor școlare, evaluarea cadrelor didactice, model pedagogic, quality management, quality assurance, evalution, Quality, performance, competencies evaluation, Teacher evaluation, pedagogical model |
||||||
|