Подготовка учителя к эмоциональному воспитанию школьников из семей мигрантов
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
290 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-08-11 00:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.025.3:314.74 (1)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1234)
Демография (824)
SM ISO690:2012
ПАЮЛ, Ирина. Подготовка учителя к эмоциональному воспитанию школьников из семей мигрантов. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. II, pp. 40-43. ISBN 978-9975-50-272-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 10, Vol. II, 2021
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021

Подготовка учителя к эмоциональному воспитанию школьников из семей мигрантов

CZU: 37.025.3:314.74

Pag. 40-43

Паюл Ирина
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 22 iunie 2022


Rezumat

Articolul examinează pregătirea unui profesor pentru educația emoțională a școlarilor din familiile de migranți. Se subliniază importanța interacțiunii cu copiii din familiile de migranți, precum și formarea atitudinii lor motivaționale-valorice pentru a lucra cu această categorie de școlari.

Cuvinte-cheie
educație emoțională, Migranți, formarea profesorilor, bunăstare emoţională

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Подготовка учителя к эмоциональному воспитанию школьников из семей мигрантов">
<meta name="citation_author" content="Паюл Ирина">
<meta name="citation_publication_date" content="2021">
<meta name="citation_collection_title" content="Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică">
<meta name="citation_volume" content="Ediția 10, Vol. II">
<meta name="citation_firstpage" content="40">
<meta name="citation_lastpage" content="43">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/40-43_48.pdf">