Rolul tehnicilor de comunicare nonverbală în procesul instructiv educativ. exemple la disciplina şcolară fizică
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
468 62
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-11 19:16
SM ISO690:2012
OLARU, Liliana, CĂLŢUN, Ovidiu-Florin. Rolul tehnicilor de comunicare nonverbală în procesul instructiv educativ. exemple la disciplina şcolară fizică. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 216-220.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Fizica şi tehnologiile moderne
Ediția a 22-a, 2016
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne"
Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016

Rolul tehnicilor de comunicare nonverbală în procesul instructiv educativ. exemple la disciplina şcolară fizică


Pag. 216-220

Olaru Liliana1, Călţun Ovidiu-Florin2
 
1 Şcoala Gimnazială Bivolari, judeţul Iaşi,
2 Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 16 mai 2022


Rezumat

Într-o comunicare preponderant verbală, cum este şi cea educaţională, comunicarea nonverbală şi cea paraverbală împreună cu cea verbală, formează un întreg bine structurat şi complex. Cercetarea efectuată a pornit de la faptul că în cadrul orelor de predare învăţare profesorul utilizează comunicarea nonverbală de cele mai multe ori inconştient; în acelaşi timp elevul din faţa sa transmite mult mai mult prin nonverbal decât prin verbal.

Cuvinte-cheie
cercetare, comunicare, nonverbală, elevi, instructiv, educativ, fizică

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Olaru, L.</creatorName>
<affiliation>Şcoala Gimnazială Bivolari, judeţul Iaşi, România</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Călţun, O.</creatorName>
<affiliation>Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi, România</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Rolul tehnicilor de comunicare nonverbală &icirc;n procesul instructiv educativ. exemple la disciplina şcolară fizică</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2016</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>cercetare</subject>
<subject>comunicare</subject>
<subject>nonverbală</subject>
<subject>elevi</subject>
<subject>instructiv</subject>
<subject>educativ</subject>
<subject>fizică</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2016</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>&Icirc;ntr-o comunicare preponderant verbală, cum este şi cea educaţională, comunicarea nonverbală şi cea paraverbală &icirc;mpreună cu cea verbală, formează un &icirc;ntreg bine structurat şi complex. Cercetarea efectuată a pornit de la faptul că &icirc;n cadrul orelor de predare &icirc;nvăţare profesorul utilizează comunicarea nonverbală de cele mai multe ori inconştient; &icirc;n acelaşi timp elevul din faţa sa transmite mult mai mult prin nonverbal dec&acirc;t prin verbal.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>