Articolul precedent |
Articolul urmator |
468 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-11 19:16 |
SM ISO690:2012 OLARU, Liliana, CĂLŢUN, Ovidiu-Florin. Rolul tehnicilor de comunicare nonverbală în procesul instructiv educativ. exemple la disciplina şcolară fizică. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 216-220. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Fizica şi tehnologiile moderne Ediția a 22-a, 2016 |
||||||
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne" Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 216-220 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Într-o comunicare preponderant verbală, cum este şi cea educaţională, comunicarea nonverbală şi cea paraverbală împreună cu cea verbală, formează un întreg bine structurat şi complex. Cercetarea efectuată a pornit de la faptul că în cadrul orelor de predare învăţare profesorul utilizează comunicarea nonverbală de cele mai multe ori inconştient; în acelaşi timp elevul din faţa sa transmite mult mai mult prin nonverbal decât prin verbal. |
||||||
Cuvinte-cheie cercetare, comunicare, nonverbală, elevi, instructiv, educativ, fizică |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Olaru, L.</creatorName> <affiliation>Şcoala Gimnazială Bivolari, judeţul Iaşi, România</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Călţun, O.</creatorName> <affiliation>Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Rolul tehnicilor de comunicare nonverbală în procesul instructiv educativ. exemple la disciplina şcolară fizică</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2016</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier> <subjects> <subject>cercetare</subject> <subject>comunicare</subject> <subject>nonverbală</subject> <subject>elevi</subject> <subject>instructiv</subject> <subject>educativ</subject> <subject>fizică</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2016</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Într-o comunicare preponderant verbală, cum este şi cea educaţională, comunicarea nonverbală şi cea paraverbală împreună cu cea verbală, formează un întreg bine structurat şi complex. Cercetarea efectuată a pornit de la faptul că în cadrul orelor de predare învăţare profesorul utilizează comunicarea nonverbală de cele mai multe ori inconştient; în acelaşi timp elevul din faţa sa transmite mult mai mult prin nonverbal decât prin verbal.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>