Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-02 23:37 |
![]() DRANGA (MORARU), Anca. Inteligența emoțională și performanța academică a studenților. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 2, pp. 185-194. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.19, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 185-194 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This article presents the specificity of emotional intelligence in adulthood. Social and emotional education is the active element in school curricula that improve learning ability. There is scientific evidence that young people and adults improve their self-awareness and self-confidence, with better control of emotions, can develop empathy, the reward being improved behavior and measurable academic performance. |
||||||
Cuvinte-cheie emotional intelligence, academic performance, efficiency, student, personality, learning, Inteligenţa emoţională, performanţă academică, eficienţă, student, personalitate, învăţare |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Dranga (Moraru), A.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>This article presents the specificity of emotional intelligence in adulthood. Social and emotional education is the active element in school curricula that improve learning ability. There is scientific evidence that young people and adults improve their self-awareness and self-confidence, with better control of emotions, can develop empathy, the reward being improved behavior and measurable academic performance.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='ro'><p>Acest articol prezintă specificitățile inteligenței emoționale la vârsta adultă. Educația socială și emoțională este elementul activ în programele școlare care îmbunătățesc capacitatea de învățare. Există dovezi științifice că tinerii și adulții își îmbunătățesc conștiința de sine și încrederea în sine, cu un control mai bun al emoțiilor, pot dezvolta empatie, recompensa fiind un comportament îmbunătățit și performanțe academice măsurabile.</p></dc:description> <dc:source>Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice (Vol.19, Partea 2) 185-194</dc:source> <dc:subject>emotional intelligence</dc:subject> <dc:subject>academic performance</dc:subject> <dc:subject>efficiency</dc:subject> <dc:subject>student</dc:subject> <dc:subject>personality</dc:subject> <dc:subject>learning</dc:subject> <dc:subject>Inteligenţa emoţională</dc:subject> <dc:subject>performanţă academică</dc:subject> <dc:subject>eficienţă</dc:subject> <dc:subject>student</dc:subject> <dc:subject>personalitate</dc:subject> <dc:subject>învăţare</dc:subject> <dc:title>Inteligența emoțională și performanța academică a studenților</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>