Articolul precedent |
Articolul urmator |
385 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 06:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.161.1 (29) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
Восточнославянские языки (363) |
SM ISO690:2012 КОЛЕСНИК, Любовь. Методический потенциал художественного текста при обучении русскому языку в гимназии/лицее с русским языком преподавания . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 145-148. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.161.1 | ||||||
Pag. 145-148 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article discusses the problems of literary text in a system of communicative learning. The literary text as an object of study in lessons of Russian literature is a model of the Russian world, reveals rich material about the traditions and spiritual values of the people, introduces outstanding achievements, historical events, and forms the competencies of students |
||||||
Cuvinte-cheie literary text, intercultural dialogue, model of the Russian world, textul literar, dialogul cultural, model al lumii ruse |
||||||
|