Stem și ste(a)m integrate în scenarii de predare și învățare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
556 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 17:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004+371.214 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4065)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4269)
SM ISO690:2012
IURCU, Ina. Stem și ste(a)m integrate în scenarii de predare și învățare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 168-174. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Stem și ste(a)m integrate în scenarii de predare și învățare

CZU: 37.016:004+371.214

Pag. 168-174

Iurcu Ina
 
Liceul Teoretic „Nicolae Iorga”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2022


Rezumat

Educația STEM este o provocare atât pentru profesori cât și pentru elevii școlii moderne. În lucrare se prezintă 3 activități STEAM prin care se răspunde la întrebarea „Cum aducem activitățile STEM în clasă?”

STEM education is a challenge for both teachers and students of the modern school. The paper presents 3 STEAM activities that answer the question "How do we bring STEM activities in the classroom?"

Cuvinte-cheie
educația STEM/STEAM, activitate STEM/STEAM, proiect didactic.,

STEM / STEAM education, STEM / STEAM activity, didactic project

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Iurcu, I.C.</creatorName>
<affiliation>Liceul Teoretic „Nicolae Iorga”, Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Stem și ste(a)m integrate &icirc;n scenarii de predare și &icirc;nvățare</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2022</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-382-0.</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>educația STEM/STEAM</subject>
<subject>activitate STEM/STEAM</subject>
<subject>proiect didactic.</subject>
<subject>STEM / STEAM education</subject>
<subject>STEM / STEAM activity</subject>
<subject>didactic project</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.016:004+371.214</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2022</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Educația STEM este o provocare at&acirc;t pentru profesori c&acirc;t și pentru elevii școlii moderne. &Icirc;n lucrare se prezintă 3 activități STEAM prin care se răspunde la &icirc;ntrebarea &bdquo;Cum aducem activitățile STEM &icirc;n clasă?&rdquo;</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>STEM education is a challenge for both teachers and students of the modern school. The paper presents 3 STEAM activities that answer the question &quot;How do we bring STEM activities in the classroom?&quot;</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>