Articolul precedent |
Articolul urmator |
331 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-16 19:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[378.013.83+316.612]-057.875 (1) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2677) |
Социальная психология (1002) |
SM ISO690:2012 CALARAŞ, Carolina. Unele aspecte interdisciplinare privind dezvoltarea personală a studenților pedagogi. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 64-80. ISBN 978-9975-46-567-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021 | ||||||
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale" 1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: [378.013.83+316.612]-057.875 | ||||||
Pag. 64-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul teoretico-aplicativ se focalizează pe precizarea nevoilor de dezvoltare personală a studenților pedagogi și pe determinarea și explicarea aspectelor metodologice de favorizare a procesului de dezvoltare personală la studenți pedagogi din perspectiva interdisciplinară. În acest context, autorul explică condițiile, principiile și strategiile interdisciplinare privind eficientizarea procesului de dezvoltare personală a studenților pedagogi din perspectiva coordonatelor esențiale ale dezvoltării umane. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare personală a studenților pedagogi, condițiile dezvoltării personale, principiile dezvoltării personale, dimensiunile/coordonatele vieții umane, strategiile interdisciplinare de eficientizare a procesului de dezvoltare personală a studenților pedagogi, personal development of pedagogical students, conditions of personal development, principles of personal development, dimensions/coordinates of human life, interdisciplinary strategies to streamline the personal development process of pedagogical students |
||||||
|