Importanța alfabetizării digitale în învățământul primar
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
543 54
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-15 12:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.025:004 (2)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4280)
SM ISO690:2012
COROI, Marinela Diana. Importanța alfabetizării digitale în învățământul primar. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 177-181. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p177-181
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Importanța alfabetizării digitale în învățământul primar

The importance of digital literacy in primary education

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p177-181
CZU: 373.3.025:004

Pag. 177-181

Coroi Marinela Diana
 
Școala Gimnazială nr.1, Avrămeni
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Ideea alfabetizării digitale este adoptată și pusă în practica educațională de cele mai multe state ale lumii, întrucât este răspunsul conturat din nevoia de dezvoltare a societății dominată de informație și tehnologie. Educația digitală este o prioritate a sistemului de educație și formare care vizează formarea și dezvoltarea competențelor digitale pentru învățarea permanentă și pentru profesiile viitorului. Necesitatea abordării educației digitale în învățământul primar românesc ar constitui un prim pas spre alfabetizarea digitală importantă în optimizarea activităților de învățare online. Inițierea de la vârsta școlară mică în sfera cunoștințelor de utilizare sigură a tehnologiei se poate concretiza, prin demers didactic sistematic, în competență, urcând în clasamentul statelor europene referitor la nivelul competențelor digitale.

The idea of digital literacy is adopted and put into educational practice by most countries in the world since it is the answer outlined by the need to develop a society dominated by information and technology. Digital education is a priority of the education and training system that aims at training and developing digital skills for lifelong learning and the professions of the future. The need to approach digital education in Romanian primary education would be the first step towards important digital literacy in optimizing online learning activities. The initiation from a young school age in the sphere of knowledge of safe use of technology can be materialized, through a systematic didactic approach, rising in the ranking of European states regarding the level of digital competencies.

Cuvinte-cheie
alfabetizare digitală, educație digitală, învăţare online, competenţe digitale,

digital literacy, digital education, online learning, Digital skills