Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 15:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[159.942+316.624]-053.6+37.015.3 (1) |
Психология (3515) |
Социальная психология (1002) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
![]() HOIDRAG, Traian. Particularitățile reglării emoționale la adolescenții cu comportamente adictive. In: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali, 12 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS, 2021, pp. 61-68. ISBN 978-9975-46-570-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali 2021 | ||||||
Conferința "Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali" Chişinău, Moldova, 12 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: [159.942+316.624]-053.6+37.015.3 | ||||||
Pag. 61-68 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Most addictive behaviors are associated with frequent and intense experiencing of negative emotional states (eg anxiety, anger, sadness), which contribute to the continuation of those behaviors and the emergence of other psychological, social, educational or legal problems. In the case of adolescents, it is observed that they have a small repertoire of emotional regulation strategies and most often use suppression and other strategies with immediate and low efficiency. |
||||||
Cuvinte-cheie emotional regulation, adolescents, addictive behaviors |
||||||
|