Articolul precedent |
Articolul urmator |
817 83 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 21:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.947.5:371.314.6+37.016 (1) |
Психология (3397) |
Воспитание. Обучение. Образование (14334) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, REPEȘCO, Gabriela. Motivația studenților pentru activitatea de învățare independentă. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 175-182. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol.6, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.947.5:371.314.6+37.016 | ||||||
Pag. 175-182 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol scoate în evidență abordări teoretice cu referire la formarea motivației formabililor pentru activitatea de învățare independentă și importanța strategiilor didactice interactive în incitarea și menținerea motivației pentru învățare la studenți. Articolul relevă impactul factorilor ce contribuie la formarea motivației și activizarea anumitor forme ale acesteia. Se conturează relația dintre motivație, gândire independentă și învățare independentă. Se fundamentează valoarea datelor evaluării inițiale în eficientizarea strategiilor didactice axate pe stimularea motivației pentru învățare la studenți. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, învățare independentă, gândire independentă, strategii didactice interactive, motivation, independent learning, independent thinking, interactive teaching strategies. |
||||||
|