Motivația studenților pentru activitatea de învățare independentă
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
817 83
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 21:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.947.5:371.314.6+37.016 (1)
Психология (3397)
Воспитание. Обучение. Образование (14334)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
SM ISO690:2012
BOTNARI, Valentina, REPEȘCO, Gabriela. Motivația studenților pentru activitatea de învățare independentă. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 175-182. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol.6, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Motivația studenților pentru activitatea de învățare independentă

CZU: 159.947.5:371.314.6+37.016

Pag. 175-182

Botnari Valentina, Repeșco Gabriela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 6 aprilie 2022


Rezumat

Acest articol scoate în evidență abordări teoretice cu referire la formarea motivației formabililor pentru activitatea de învățare independentă și importanța strategiilor didactice interactive în incitarea și menținerea motivației pentru învățare la studenți. Articolul relevă impactul factorilor ce contribuie la formarea motivației și activizarea anumitor forme ale acesteia. Se conturează relația dintre motivație, gândire independentă și învățare independentă. Se fundamentează valoarea datelor evaluării inițiale în eficientizarea strategiilor didactice axate pe stimularea motivației pentru învățare la studenți.

This article highlights theoretical approaches to the training of learners' motivation for independent learning and the importance of interactive teaching strategies in encouraging and maintaining students' motivation to learn. The article emphasize the impact of the factors that contribute to the formation of motivation and the activation of some forms of it. The relationship between motivation, independent thinking and independent learning is outlined. The value of the data of the initial evaluation is substantiated in the efficiency of the didactic strategies focused on stimulating the motivation for learning in students.

Cuvinte-cheie
motivaţie, învățare independentă, gândire independentă, strategii didactice interactive,

motivation, independent learning, independent thinking, interactive teaching strategies.