Articolul precedent |
Articolul urmator |
670 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 17:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.382:373.3 (2) |
Воспитание. Обучение. Образование (14590) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2095) |
SM ISO690:2012 GARBUZ, Stela, SILISTRARU, Nicolae. Jocul didactic – mijloc de instruire a elevilor de vârstă școlară mică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 182-186. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.382:373.3 | ||||||
Pag. 182-186 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Jocurile angajează întreaga personalitate a elevului, constituind adevărate mijloace de evidențiere a capacităților creatoare, dar și metode de stimulare a potențialului creativ, ne referim la creativitatea de tip școlar, manifestată de elevi în procesul de învățământ, dar care pregătește și anticipează creațiile pe diferite coordonate. |
||||||
Cuvinte-cheie jocul didactic, factor, elevi de vârstă şcolară mică, formare a motivelor de învățare, Didactic game, factor, young school age students, training of learning motives |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Garbuz, S.</dc:creator> <dc:creator>Silistraru, N.</dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Jocurile angajează întreaga personalitate a elevului, constituind adevărate mijloace de evidențiere a capacităților creatoare, dar și metode de stimulare a potențialului creativ, ne referim la creativitatea de tip școlar, manifestată de elevi în procesul de învățământ, dar care pregătește și anticipează creațiile pe diferite coordonate.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Games engage the whole personality of the student, being real means of highlighting the creative capacities, but also methods of stimulating our creative potential; we refer to school-type creativity, manifested by students in the educational process, but which prepares and anticipates creations in different coordinates.</p></dc:description> <dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 4) 182-186</dc:source> <dc:subject>jocul didactic</dc:subject> <dc:subject>factor</dc:subject> <dc:subject>elevi de vârstă şcolară mică</dc:subject> <dc:subject>formare a motivelor de învățare</dc:subject> <dc:subject>Didactic game</dc:subject> <dc:subject>factor</dc:subject> <dc:subject>young school age students</dc:subject> <dc:subject>training of learning motives</dc:subject> <dc:title>Jocul didactic – mijloc de instruire a elevilor de vârstă școlară mică</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>