Învățarea bazată pe probleme ̶ element constituient al abordării STEAM în educație
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
609 62
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 08:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016 (1424)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4024)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda, ȘEREMET, Ileana Simona. Învățarea bazată pe probleme ̶ element constituient al abordării STEAM în educație. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Chimie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.2, pp. 190-197. ISBN 978-9975-76-391-2 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 9, Vol.2, 2022
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022

Învățarea bazată pe probleme ̶ element constituient al abordării STEAM în educație

Problem based learning ̶ an constituent element approach of STEAM in education

CZU: 37.016

Pag. 190-197

Cazacioc Nadejda12, Șeremet Ileana Simona13
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni,
3 Liceul Teoretic "Mihai Eminescu" or. Căuşeni
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2022


Rezumat

Educația STEAM își propune să învețe elevul să soluționeze creativ și inovativ problemele din viată lui reală. Dar, așa cum realitatea nu este monodiscviplinară, problemele necesită cunoștințe ”desprinse” din toate domeniile de studiu. De aici deducem legătura directă dintre conceptul educațional STEAM și Învățarea bazată pe probleme (Problem Based Learning) PBL. Articolul își propune să exemplifice situații de învățare bazate pe probleme interdisciplinare, importante pentru dezvoltarea personalității elevului.

STEAM education aims to teach the student to solve creatively and innovatively the problems of his real life. But, as the reality is not monodisciplinary, the problems require knowledge "detached" from all fields of study. From here we deduce the direct link between the STEAM educational concept and Problem Based Learning (PBL). The article aims to exemplify learning situations based on interdisciplinary issues, important for the development of the student's personality.

Cuvinte-cheie
învățarea bazată pe probleme, educație STEAM.,

problem-based learning, STEAM education.