Articolul precedent |
Articolul urmator |
609 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 08:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016 (1424) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4024) |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda, ȘEREMET, Ileana Simona. Învățarea bazată pe probleme ̶ element constituient al abordării STEAM în educație. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Chimie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.2, pp. 190-197. ISBN 978-9975-76-391-2 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 9, Vol.2, 2022 |
|||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016 | |||||||
Pag. 190-197 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Educația STEAM își propune să învețe elevul să soluționeze creativ și inovativ problemele din viată lui reală. Dar, așa cum realitatea nu este monodiscviplinară, problemele necesită cunoștințe ”desprinse” din toate domeniile de studiu. De aici deducem legătura directă dintre conceptul educațional STEAM și Învățarea bazată pe probleme (Problem Based Learning) PBL. Articolul își propune să exemplifice situații de învățare bazate pe probleme interdisciplinare, importante pentru dezvoltarea personalității elevului. |
|||||||
Cuvinte-cheie învățarea bazată pe probleme, educație STEAM., problem-based learning, STEAM education. |
|||||||
|