Strategii de formare a identității personale a elevilor din clasele primare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
301 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-29 12:40
SM ISO690:2012
MORĂRAȘU, Laura-Monica. Strategii de formare a identității personale a elevilor din clasele primare. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 365-373. ISBN 978-9975-161-01-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 6, 2021
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021

Strategii de formare a identității personale a elevilor din clasele primare


Pag. 365-373

Morărașu Laura-Monica12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Școala Gimnazială ”Miron Costin” Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2022


Rezumat

The text focuses on building personal identity for primary school students. During early schooling, learning and school have a significant impact on personality development. Self-awareness and self-image are influenced by the relationships with others, parents, classmates, teachers. Role play, therapeutic stories, storytelling, shows, specific situations, educational games are ways in which we can bring our contribution to the identity formation of primary school students.

Cuvinte-cheie
personal identity, self- awareness, self-esteem, self-confidence, Strategies