Articolul precedent |
Articolul urmator |
304 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 22:42 |
SM ISO690:2012 КОРСАК, Наталья, КОРНИКОВА, Марина. Формирование пространственных представлений у младших школьников с трудностями в обучении на уроках рисования. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 236-241. ISBN 978-9975-161-01-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 6, 2021 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 236-241 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents various approaches to the definition of spatial representations. The necessity of their development in drawing lessons is revealed. Specific strategies for organizing school drawing lessons for younger students with learning difficulties are presented. |
||||||
Cuvinte-cheie spatial representations |
||||||
|