Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 21:09 |
![]() SARANCIUC-GORDEA, Liliana, BUZILA, Cristina. Referențialul teoretic al remedierii comportamentale pentru elevii claselor primare. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 207-213. ISBN 978-9975-161-01-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 6, 2021 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 207-213 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This article elucidates the theoretical reference of behavioral remediation for primary school students. |
||||||
Cuvinte-cheie disruptive behavior, positive education, behavioral remedial pedagogy, pedagogical remediation |
||||||
|