Referențialul teoretic al remedierii comportamentale pentru elevii claselor primare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
254 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-23 21:09
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana, BUZILA, Cristina. Referențialul teoretic al remedierii comportamentale pentru elevii claselor primare. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 207-213. ISBN 978-9975-161-01-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 6, 2021
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021

Referențialul teoretic al remedierii comportamentale pentru elevii claselor primare


Pag. 207-213

Saranciuc-Gordea Liliana, Buzila Cristina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2022


Rezumat

This article elucidates the theoretical reference of behavioral remediation for primary school students.

Cuvinte-cheie
disruptive behavior, positive education, behavioral remedial pedagogy, pedagogical remediation