Activitatea independentă a studenților pedagogi din perspectiva didacticii universitare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
273 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-28 16:00
SM ISO690:2012
ROMAN, Daniel. Activitatea independentă a studenților pedagogi din perspectiva didacticii universitare. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 62-65. ISBN 978-9975-161-01-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 6, 2021
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021

Activitatea independentă a studenților pedagogi din perspectiva didacticii universitare


Pag. 62-65

Roman Daniel
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2022


Rezumat

Independent academic learning is a competence, because it requires a combination of: procedural knowledge regarding the specifics, issues and the need for autonomous learning in students in the conditions of current social requirements. Considering the multitude of theories outlined in order to explain the specifics of university learning, this itself being a complex activity that can be reinterpreted by the prismiological criteria of quality and efficiency, we consider the holistic approach useful.

Cuvinte-cheie
independent activity, students, university teaching