Articolul precedent |
Articolul urmator |
273 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-28 16:00 |
SM ISO690:2012 ROMAN, Daniel. Activitatea independentă a studenților pedagogi din perspectiva didacticii universitare. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 62-65. ISBN 978-9975-161-01-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 6, 2021 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 62-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Independent academic learning is a competence, because it requires a combination of: procedural knowledge regarding the specifics, issues and the need for autonomous learning in students in the conditions of current social requirements. Considering the multitude of theories outlined in order to explain the specifics of university learning, this itself being a complex activity that can be reinterpreted by the prismiological criteria of quality and efficiency, we consider the holistic approach useful. |
||||||
Cuvinte-cheie independent activity, students, university teaching |
||||||
|