Articolul precedent |
Articolul urmator |
421 94 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 11:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.21 (160) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2016) |
SM ISO690:2012 BARALIUC, Nadejda. Valoarea jocurilor dramatizării in dezvoltarea vorbirii expresive a preșcolarilor. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 175-187. ISBN 978-9975-56-934-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021 | ||||||
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională" Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.21 | ||||||
Pag. 175-187 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article argues the need to develop the culture and speech technique of preschoolers through dramatization games. Demonstrates the strengths of dramatization games aimed at unifying the game, developing breathing, developing the ability to articulate correctly, developing correct diction, varied intonation and logical speech. The game develops new forms of communication between children, emphasizes the individual treatment of the child. |
||||||
|