Articolul precedent |
Articolul urmator |
318 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-20 10:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02+37.015.3 (1) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
SM ISO690:2012 BÂLICI, Veronica. Contextul invățării transdisciplinare și comunicarea eficientă. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 49-54. ISBN 978-9975-56-934-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021 | ||||||
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională" Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02+37.015.3 | ||||||
Pag. 49-54 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article addresses the extremely broad and important topic of achieving efficient communication skills within integrated/transdisciplinary learing. The functional dimension of this approach is demonstrated in the context of the globalized education and aims at understanding the present world and solving the difficult problems of real life. |
||||||
|