Articolul precedent |
Articolul urmator |
258 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 12:39 |
SM ISO690:2012 GRIGOROI, Lilia. Situaţia actuală şi posibilităţi de modernizare a învăţământului universitar contabil. In: Predarea disciplinelor de contabilitate, audit şi analiză economică în contextul noilor reglementări, 27 februarie 2014, Chisinau. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2014, pp. 7-10. ISBN 978-9975-75-679-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Predarea disciplinelor de contabilitate, audit şi analiză economică în contextul noilor reglementări 2014 | ||||||
Conferința "redarea-învăţarea disciplinelor de contabilitate, audit şi analiză economică în contextul noilor reglementări" Chisinau, Moldova, 27 februarie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 7-10 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article analyses the current state of accounting education and training offered by the “Accounting and Audit” department. This analysis focuses on four basic questions: “What do we have?” “What do we want?”, “How do we use what we have to get what we want?” and “What will happen when we get what we want?”. The main purpose of this analysis is to improve the quality and efficiency of accounting training books and education. |
||||||
|