Articolul precedent |
Articolul urmator |
314 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-23 15:32 |
SM ISO690:2012 FURDUI, Elena. Pronunțarea defectuoasă a sunetului „r” la preșcolari și metode de corecţie. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 7, 11 decembrie 2020, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Ediţia 7, pp. 203-208. ISBN 978-9975-46-539-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 7, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" 7, Bălți, Moldova, 11 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 203-208 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The author of this paper deals with problems which are connected with orphoepic correction and logopedic work with preschoolers, who spell sounds incorrectly, especially sound “r”. The author of the article gives us a definition of rhotacism (rotation), describes all kinds of rhotacism and emphasize attention on skills and possibles to correct preschool children’s rotation. |
||||||
Cuvinte-cheie preşcolari, pronunțarea sunetului “R”, aparatul vocal, rotacismul, metodele de corectare a defectelor sonore sunetului „R” |
||||||
|