Pronunțarea defectuoasă a sunetului „r” la preșcolari și metode de corecţie
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
314 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-23 15:32
SM ISO690:2012
FURDUI, Elena. Pronunțarea defectuoasă a sunetului „r” la preșcolari și metode de corecţie. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 7, 11 decembrie 2020, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Ediţia 7, pp. 203-208. ISBN 978-9975-46-539-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 7, 2021
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
7, Bălți, Moldova, 11 decembrie 2020

Pronunțarea defectuoasă a sunetului „r” la preșcolari și metode de corecţie


Pag. 203-208

Furdui Elena
 
Instituție de învățământ preșcolar nr. 28, mun. Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 4 februarie 2022


Rezumat

The author of this paper deals with problems which are connected with orphoepic correction and logopedic work with preschoolers, who spell sounds incorrectly, especially sound “r”. The author of the article gives us a definition of rhotacism (rotation), describes all kinds of rhotacism and emphasize attention on skills and possibles to correct preschool children’s rotation.

Cuvinte-cheie
preşcolari, pronunțarea sunetului “R”, aparatul vocal, rotacismul, metodele de corectare a defectelor sonore sunetului „R”