The Strategic Diagnostic of the Automotive Industry Enterprises
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
423 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-26 02:04
SM ISO690:2012
STANISLAVSCAIA, Natalia. The Strategic Diagnostic of the Automotive Industry Enterprises. In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.2, pp. 172-178. ISBN 978-9975-50-266-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 17, Vol.2, 2021
Colocviul "Interuniversitaria"
Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021

The Strategic Diagnostic of the Automotive Industry Enterprises


Pag. 172-178

Stanislavscaia Natalia
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 3 februarie 2022


Rezumat

Atât pe arena mondială, cât și pe ceea națională, problema ecologiză-rii are o importanță tot mai elocventă. Nivelul ecologic al țărilor este în strânsă legătură cu formele de producere aplicate în întreprinderi. După cum cunoaștem, nivelul ridicat al poluării aerului este cauzat de eliminarea gazelor naturale. Majoritatea concernelor mari care activează în industria automobilelor produc automobile care lucrează numai în bază de combustibili sau gaz natural. Autorul a utilizat metode științifice precum analiza și sinteza, inducția și deducția. În urma exercițiilor efectuate, autorul afirmă că metodele strategice aplicate în industria automobilelor include o prezentare generală și o vizualizare a diferențialului internațional care poate servi drept suport internațional la luarea deciziilor strategice de dezvoltare internațională a industriei analizate.

Cuvinte-cheie
industria automobilelor, import, export, strategie, diagnosticare, analiză