Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 22:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111(072.3):159.9 (1) |
Английский язык (699) |
Психология (3511) |
![]() JULCOVSCHI, Victoria. An overview of the English language education process in the 21st century. In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.3, pp. 213-219. ISBN 978-9975-50-265-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 17, Vol.3, 2021 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111(072.3):159.9 | ||||||
Pag. 213-219 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Întrucât metodologiile din trecut nu par să răspundă necesităților secolului XXI, atribuțiile profesorilor de limbi străine devin tot mai dificile. Ei sunt așteptați nu doar să proiecteze decurgerea procesului educațional în așa mod ca să dezvolte cele patru competențe de bază, dar și să contribuie la formarea abilităților dictate de secolul al XXI-lea. Astfel, articolul oferă o prezentare generală a metodelor actuale de educație a limbii engleze ca limbă străină. De asemenea, este evidențiată importanța dezvoltării abilităților de gândire de ordin superior la elevi, astfel încât să poată satisface cu succes cerințele societății actuale. |
||||||
Cuvinte-cheie educația limbii, metode, competență culturală, competențele secolul XXI, abilități de gândire superioară |
||||||
|